
Garantie
_____________________________________________________________________________________________________________________
Wij doen ons uiterste best om de door jouw bestelde producten in goede staat en conditie bij je af te leveren. Het kan altijd een keer gebeuren dat er tijdens het hele proces iets gebeurt. Dat vinden we heel erg vervelend en natuurlijk lossen we het samen met je op!
Mocht er iets aan de hand zijn met je bestelling of mocht je product beschadigd zijn laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen ervoor zorgen dat je product wordt vervangen of wordt gerepareerd tenzij het duidelijk buiten de garantieregeling valt (zie ook artikel 10 van de Algemene Voorwaarden).
_____________________________________________________________________________________________________________________
En, voor als er toch iets mis is
Hoe werkt het?
- Geef ons schriftelijk uiterlijk binnen 14 dagen door wat er aan de hand is. Dit kan via onze website of via een e-mail.
- Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is en voeg eventueel foto’s toe als het daarmee duidelijker wordt.
- Nadat wij je bericht ontvangen hebben zullen wij je zo snel als mogelijk (maar uiterlijk binnen 5 werkdagen) een antwoord sturen.
- Mocht het zijn dat we wat langer nodig hebben om het voor je op te lossen of je een antwoord te kunnen geven, dan laten we je dat in deze periode weten. Hierbij geven we je dan ook meteen een indicatie wanneer je van ons een antwoord of oplossing kan verwachten.
- Wij gaan er altijd vanuit dat we het samen kunnen oplossen. Hier doen we ons uiterste best voor!